09:45

Fy fan vad hemskt jag mådde igår.
Kände att jag började må illa på dagen och det blev bara värre och värre.
När jag skulle åka hem var jag osäker på om jag ens vågade sätta mig på tbanan. Skulle jag spy rakt ut?
Satt och räknade "utestationer" och hoppade av i Alvik.
Det var tur för där spydde jag som en gris. Så jävla pinsamt!
Det kom en kille som jobbade för SL och gav mig vatten och papper.
Jag förklarade att jag faktiskt inte hade druckit utan var gravid och bara jävligt illamående.
Det var typ det jobbigaste jag varit med om på länge.
Som tur var ringde mamma och gav mig stöd hela vägen hem.
Hade ju knappt vågat sätta mig på tbanan igen annars. Mena, jag luktade fan kräks.
Tack mamma för att du finns ! <3

Kom hem vid 18:00, gick och la mig och sov. Jimmy kom hem, jag kräktes en gång till och sedan hade jag jätte svårt att somna.
Jag går inte till jobbet idag för jag är inte säker på om jag får behålla frukosten.

Nu ska jag gå och pussa min älskling som nyss gick och la sig i sängen.
Han sov på soffan!

Gos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0