1 December 2008 och SARS lussebullar

Och så var det december.
Tog en bild på min über fina chokladkalender.

Me love.
När jag tog utan blixt blev den inge bra. Med blixt blev den en ljus fläck mitt på.
Men vadå, ni hajjar..!

På jobbet bakade vi lussebullar.
Nästan alla lussebullar fick helt plötsligt SARS.
Mina sarsbullar var först gigantiska och klumpiga men övergick sakta, sakta till att bli yttepytteminisar.
Micaelas bullar vart faktiskt fina! (Hon kan sina grejjer den där!)
Barnens bullar, dom var äkta sarsiga.
Helt söndertrasade små bollar / kluttar / ovackra saker.
Vi slängde en plåt som bara bestod av smittat mjöl och lite deg haha.
Så jävla roligt.
Synd bara på Lela´s nya bräxor som blev helt ner mjölade.
Vi tyckte att det var as kul att baka men barnen vette fasen vad de tyckte.
Den ena grät och var helt förstörd medans den andra hellre ville läsa "Benny".
Tack barn för ert stöd när man väl fixar ihop ngt haha.
(Btw: Bullarna UTAN sars vart asa goda)

Träffade pappa efter jobbet och vi åt lunch på en liten restaurang som heter "Endaxi" och ligger på Tegnergatan, har jag för mig - kan ha fel.
Det var jätte gott. Åt sallad med kyckling och en massa till. Pappa åt samma.
Det är alltid lika roligt att träffa min far.
Min pappa <3

Köpt en julis idag samt en tröja och ett par tights åt mig själv.
Tightsen är i strlk LARGE. Jag lär kunna ha dom när jag blir enormous!

Vi skall äta mat snart här hemma. IGEN.
Jag är typ mätt?
Får väl äta lite och sen lite igen senare, det är ju trotts allt älsk som lagar och då blir det alltid gott!


Puss på magen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah SAAAAARS!

2008-12-01 @ 19:34:23
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0