18:00, precis hemkommen.

Dagen har gått bra. Barnen har dock levt hallabalooo hela dagen så jag är så extremt trött i huvudet!
Micaela var inne hos mig hela dagen, skönt.

Pojken som häromdagen sa att han gillade pizza och inte bajs sa idag: "Det är en fisk, inte bajs" HAHA
Vad får han allt ifrån? =)


Gick till tbanan för att åka hem.
Mitt sl kort är saer så det fungerar inte att dra. Jag går till han i spärren och ber han öppna åt mig så jag kommer igenom "eftersom att det fungerar inte". Han bara står där som en annan idiot och vägrar öppna.
Säger hundra gånger att jag kommer inte förbi.
Då frågar han varför jag står och skriker på han ...
JAG DÖÖÖÖR, blir upprörd av bara tanken.
Jag mena, gör det du kan, sitt i spärren och öppna för oss som skall åka.
Idiot.

Nu är jag iaf hemma.
Jimmy visade mig bilder på ena av våra valpar.
Vi hade ju valpar i sommras, Vincents och Keas.
De var mina små älsklingar men vi var ju tvugna att sälja de. Det skulle inte fungera att ha 5st stora doggs.

Här är iaf Dunder!

SÖTO!

Nu ska jag äta middag med min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0