AOOOTCH!

Vad fan .. jag kan inte röra nacken. Har tydligen fått nackspärr!
Jag trodde jag skulle dö i morse när jag inte kunde röra mig, men upp tog jag mig iaf så, jag får väl förbli stående hela dagen haha.
Det gör verkligen s k i t ont ...
Ringde mamma som tyckte det var relativt roligt, kan ju iof inte göra ngt annat än att skratta med. Riktigt obehaglig ond känsla som gär att jag har lust att skratta/gråta på samma gång :P

Har sovit gott i natt, tror jag. Jimmy har tittat på tv breve mig exakt hela natten så det har blivit mycket prata i sömnen för min del.
Tror jag höll för näsan i förebyggande syfte för jag själv hade så dålig andedräkt eller något haha, sjukt!

Nu ska jag ta och föröka pallra mig iväg till jobbet. Fort går det inte iaf.
Stelheten på en skala från 1-10 ligger väl på sisådär +340.
Vandrande pinne utan spänst.


Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0