Blev ingen middag :(

Det hade hänt en massa personliga saker med den som vi skulle till så, det blev tyvärr ingen middag.
Och jag som faktiskt såg fram emot den som fan.
Var på ett sätt tur att den ej blev av för att när jag var på väg hem så sparkade bebis på min käre bajstarm i 150 så, haha, fick ändå panik hem.
Imorgon har jag skjutit min tid 1timme så, jobbar 11-15. Bra det för då missar jag inte jullunchen :)
Efter jobbet så ska jag hem till Lovisa på fika. Bjöd in mig själv iprincip. Det var ju så länge sen sist.

Haha, varje gång jag stänger så går alla tidigt, hur kan det komma sig?
Synd om Micaela iof som typ aldrig kommer ifrån jobbet.
MEN, hon fick äta jävligt god mat idag med sin man så, jag tycker bara synd om henne lite.
Dom är lite roliga dom två. Klär upp sig så att de är fina när de ska åka och äta hamburgare. Söton.

Måste diska .... men jag orkar faktiskt inte. Jag är sjukt trött idag.
Måste bero på att jag var vaken ca 2h i natt igen.
Jimmy då, du måste bli bättre.
Jag väckte ju han med frukost på sängen imorse .. eller, fick knappt upp han men helt plötsligt så ringde det på dörren och där stod hans kompis så, han var tvungen att gå upp. Mohaha :)

Hitta på något att äta skall jag nu göra och sedan vänta på "Bonde söker fru".
Så jävla bästa programmet alltså.
Bloggerlibloggar senare.

Kel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0