Dag på IKEA.

Fasen, det är verkligen kul att handla.
Åkte ju med mamma och kusinen idag och köpte 2hyllor som vi skall ha ovanför soffan.


Bara en uppsatt så länge för vi hade inga pluggar kvar.
Sedan köpte jag en jätte fin bänk och svarta lådor som vi skall ha i v-rummet.


Skall komma upp tavlor / hyllor runt senare, därför ser det så himlans tomt ut.

Och så köpte jag en sak till köket.
Man kan skriva med tavelkrita på samt hänga handukar eller dylikt under.
As bra!

Vi satte ju självklart ihop allting direkt när i kom hem så, känns bara bra.
Nu fattas bara att ena hyllan ska upp samt att i ska köpa 2små hyllor också.

Det var en jätte skön/ trevlig dag idag, roligt att kusinen kom hit också.

När mamma och Hanna hade åkt så fixade jag och älsk lite till med prylarna och tog en promenix med V.
Efter den satte jag mig och spelade Kim Possible och jag klarade verkligen inte den ena saken.
Blev så jävla sur så jag började störtböla. Jag sa åt J att "Men det går ju inte ....!!!!".
Han prövade och klarade det direkt.
Min prutt.

Nu ska ja ut med V igen, han är fortf dålig i magen. Varsegod för informationen.


Btw: Jag bakade bröd igår, fett gott! :)
Och jag och älsk åt hemmagjorda hamburgare, det också mycket gott.




P & K.
Imorgon kommer Micaela hit :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh va fint de blev o vikken fin tavla, hur mkt kooosta deeen:P

jag håller på o planera nyårssupen:)

2008-12-29 @ 20:20:05
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0