Efter.

Nu har jag bakat klart och jag vart mycket nöjd. Visst sista plåten var kanske liiite för mörk men, de går ju att äta ändå :)


Jag känner mig helt sänkt. Kanske är bara för att jag känner ett sånt obehag.
Gillar inte att känna så här alls. Vill typ bara sova så att jag slipper den konstiga känslan.
Är det här "baksidan" med att vara gravid?
Halsbränna liksom, vad fasen är det egentligen.
Visst att bebis växer och allt åker uppåt men, vem har kommit på halsbränna?
Den har jag lust att ta ett snack med.

Ska faktiskt lägga mig i ett bad idag igen tror jag eller bara lägga mig på soffan och slappa.
Hade / har ju så god lust att börja med p-huset men vet inte om jag orkar.
Får ta det imorgon när jag kommit hem efter jobbet. Jobbar 10-14 har jag för mig.
Får leta upp schemat.

Någon som kan rekomendera en bra film?
Ingen film som ger en ångest bara, ingen film som får en gravid känslig kvinna att sitta i gråta i 10h efter att ha sett den.
En bra film!


Puss.

Kommentarer
Postat av: mamma

Å vad gott det ser ut :-) Du blir en riktigt husmor framöver ;-)

2008-12-04 @ 18:30:45
Postat av: mamma

Å vad gott det ser ut :-) Du blir en riktigt husmor framöver ;-)

2008-12-04 @ 18:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0