Gladare.

Alltså, man blir ju fan bitter när man har nackspärr haha.
Jag gråter typ bara och det är så synd om mig.
Har gått och blivit värsta klenisen.
Tyvärr.
Älskling tvättade håret/badade mig efter mycket om och men. Han hade frågat mig ett antal ggr under dagen om han skulle hjälpa mig men jag ville titta på film just då. Och när jag ville så skulle han iväg så, ringde mamma och klagade.
Jag gör fel när jag gör så, det vet jag men, jag tror ju att mamma ska kunna ordna allt. Spelar ingen roll om hon kan det eller inte, bara att hon säger typ: "Okej Lina, jag förstår dig", då blir allt typ bättre.
Men nu har jag iaf ett tvättat hår så, jag vågar gå utanför dörren imorgon =)

Jag ska möta henne rätt tidigt imorgon, ska försöka få några julisar handlade innan massagen.
Vet vad jag skall köpa till älsk iaf.
Sen ska jag köpa något till min bror, det får nog bara bli det jag handlar i morgon.
Ska ju köpa något mer till mamma också och något till Arne men, de kan jag inte göra imorgon.

Får nog besök i morgon av Kim och hans tjej.
Ska ta fram lussebullar tills dess så vi har ngt att bjuda på :)

Ska försöka ta en bild på magen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0