God m....onsdag.

Idag är det onsdag, jag stänger på jobbet och Micaela går till halv 5, skönt.
Därefter ska vi möta Anna och åka hem till Eva på lite glögg osv och sedan ska vi äta.
Mycket trevligt ska det bli!

Drömde inatt att Anna skulle hålla mig sällskap när jag skulle duscha och tvätta håret bara för att jag var ju tvungen att vara fin till kvällen.
Sen drömde jag att jag stod bakom en bar iförd endast trosor och ett genomskinligt plast skynke.
Skulle ju tjäna pengar på all dricks typ :S

Vaknade inatt också men jag försökte faktiskt hålla mig lugn.
Det fungerade tills jag gick upp 3e gången, fast .. jag varken skrek eller grät :)

Jo, fick en dum kommentar om mitt senaste inlägg om att min pojkvän somnar på soffan.
"Din pojkvän gör helt rätt"
AAAHHHRRGG, du din lilla människa ska väl knappt ens yttra dig om du inte vågar stå för vem du är?
Du kan ju börja med att skriva ditt namn.
TÖNT!

Nu skall jag snart väcka älsk för han skall åka samtidigt som mig. Han ska till sina päron medans jag är på jobbet.
Tänkte att han skall få frukost på sängen med kaffe och smörgås :)

Åka 12:20 så måste börja väcka han nu, kan ta ett BRA tag.
Jo btw, min mamma var i skåne när det jordskalvet var, fan vilken tur att skalven inte är så kraftiga som i övriga deal av jorden.


Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0