God morgon.

Ser kallt ut ute denna dag ... är det lördag?
Fasen, man blir ju koko av att vara ledig ;P ..

Idag ska vi iaf åka till pappa ... han skulle skjutsa hem oss men nu går inte det så.. det blir en snabb visit med tanke på Vincent som får stanna hemma.

Och min käre moder kommer hit snart.
Måste typ börja göra mig i ordning nu för mamma är ju här om 1h och jag måste ut med V och hinna väcka J innan hon kommer.

Efter att vi har varit hos pappa så lär vi bara åka hem och slappa. Jag är så trött i kroppen och huvudet.
Rätt mycket man skall hinna med när man flyttat hemifrån alltså.
Besöka släkt och familj hit och dit. Visst är det mycket trevligt men det blir rätt tugnt för kroppen. Höfterna har börjat att märkas av igen. Hoppas det går över.

Ne, nu blir det till att klä på mig / sminka mig / diska / ut med V / väcka J och plocka i ordning lite.


God dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0