Grattis.

Grattis grattis till mig.
Är nu i v22+6 och har börjat få halsbränna.
Det suger som fan i magmunnen och det känns inte alls roligt.
Men jag är ju som sagt gravid.
Min älskade gav mig ett tips om att jag borde dricka Dofilus.
Inte dåligt de inte. För det första så får man normal skit och sedan så lugnar det magen lite.
Rekomenderar lätt.

Jag och J var och handlade för en stund sen, alla ingredienser till L-bullarna.
Degen är snart färdigjäst och därefter skall jag göra bullarna.
Sen skall de jäsa igen ...

Köpte ett tomt album idag också där jag ska sätta in alla bilder jag har på magen och de bilderna ifrån UL. Ska bli mys att sätta sig och skriva in datum osv.

BTW: Jimmy fes på bussen i dag HAHA. Den toutchade sätet och blev as hög. Kunde knappt hålla mig från att as garva!

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0