Hm.

Vi badade ju Vincent igår. Han är så ren och mjuk så det är inte sant. Gos hunden.
Tur att jag ska städa idag då för hela badrummet är typ fullt med hår. Eller iaf halva.

Jimmy fick värsta rycket i natt.
Jag bad han flytta in sig lite för han har en tendens att ligga på min sida av sängen så att jag ej kan ligga bekvämt.
Han tjongar till mig och bad mig hålla käften när han sover.
Faaaaan vad sur jag blev alltså.
Iof är jag lika dan i sömnen.
Så, han är förlåten.

Städning idag.
Har lite problem bara .. Vart ska jag börja?
Måste sortera upp tvätten iaf, har ju tid kl 13, men jag måste kunna ställa kassarna ngn stans och det enda bra stället är sängen men där ligger J så, det får vänta.
Kan inte damsuga nu för att tvätten är ivägen på golvet.
Jag får ta och damma / doppa orkideérna / torka av övriga ytor samt ... diska.
Känner mig helt seg idag men det hör väll till. Det är ju söndag.

Tar och gör iordning köket vettja. Det störs ingen av.

Fnusa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0