Jul, tvätt och illamående.

Det närmar sig julen nu alltså, så sjukt mysigt. Stämningen är på topp fast jag saknar att titta ut då det är helt vitt!
Är klar med all tvätt. De var mycket! Vart kommer alla kläder ifrån?
Självklart ifrån garderoben och begäret av att ofta handla något nytt.
Jag gillar att handla.
Är väl som alla andra.
Den enda affären som har bra kläder just nu för mig med mage är faktiskt Gina Tricot.
De har såna härliga kläder!
Visst kan jag gå in på HM och köpa mamma kläder men fan, Gina är bra mkt billigare. Roligare att få flera plagg för ungefär samma pris som ett.

Jimmy ska snart ut och träffa en kompis.
Eller snarare, jag tvingar ut han.
Vincent och Gizmo ska få springa av sig på en äng. Hoppas inte att V rullar sig bara eftersom att han är så ren och fin nu.
Gizmo är också en rottis. Sjukt pussig. Han slickar gärna i sig hela ens ansikte. Dessutom är har valp och har fett med damp. Jag gillar han när han är lugn :P

När de är ute skall jag passa på att torka golven. Lättare att göra när de är iväg, smuttsen dras inte runt på samma sätt.
Till middag blir det inget roligare än köttbullar, makaroner och ... rödbetssallad haha.
POO, ketchupen är slut!!
Får väl göra ngn slags sås i stället.

Och till det så tänkte jag även äta mina nybakade Ciabatta, eller hure nu stavas.
De vart jätte goda!!

Olika storlekar på dom men vadå, de ska ju ändå ner =)

Lägga in tvätten i skåpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0