Lördag.

Gud vilken härlig dag .. är helt slut dock.
Mamma kom vid 10 och då började vi att göra pepparkaksdegen.



Sedan satte vi igång att göra pepparkakorna.
Jag gjorde massor av djur haha.
Katter, hundar, kaniner.
Allt som inte hör julen till.
Mamma gjorde massa stjärnor och .. allt som hör julen till.
Vi brände inte en enda plåt och alla pkakor vart jätte fina =)



Jag gjorde även Oprah Winfrey.


Efter att vi bakat klart kakorna så åt vi gröten som vi gjorde samtidigt som smeten.
Det var mycket gott.
Mamma passade även på att fotografera min käre mage som nu har gått in i v.24 <3




Jo. Vi åkte in till stan för att titta på kusinens julkonsert.
Det var mycket trevligt och mycket bättre än vad jag förväntade mig.
Iof, Adolf Fredriks musik klasser kan ju sina grejjer.

Jag och Jimmy åt nyss mammas hemma gjorde Gulasch soppa.
Så jävla god !!
Helt proppis nu så .. ska ta och vila magen lite.


Tack för en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0