Lucia 2008.

Snart så skall jag göra mig iordning för att åka till staden och träffa min käre mor.
Ska bli skönt att gå på massage idag, nacken han blivit bättre =)
Vad ska jag ha på mig dock? det är mitt största problem.

Ska möta mamma halv 2 men jag har ingen lust att vara hemma tillsdess, Jimmy sover och jag har inget att göra.
Åker in tidigare för att handla lite julisar.

J´s mamma och pappa kommer ju idag efter 16 så, direkt efter måste jag hem och städa.
Skulle egentligen åkt och träffat Annelie på jobbet men, det gör jag någon gång i veckan ist.

Mormor ringde mig nyss.
Det var trevligt tycker jag.
Hon tycker det ska bli roligt att bli "Gamel mormor" haha.
En gamel mormor i sina bästa dar!

Nu måste jag göra mig i ordning.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0