NAAW, hur söt som hellst.

Jag dör.
Efter denna fika med E, V och S fick ju mig att längta ännu mer till vår bebis.
Vilda - hur söt som hellst. Låg i vagnen / Satt i Elins knä och bara mös.
Hur mysigt som hellst!
Informerade V om att hon snart kommer få en till kompis. Hon verkade måttligt intresserad (hon jäspade stort) haha.
Negerboll och varm choklad med grädde. Gott!
Tyvärr var båda sakerna lite för osötade, vart tog sockret vägen? Buhuu ...

När jag kom hem, typ nyss, så gick jag och Vincent ut.
Han får mig att ta promenader vilket är bra.

Jag är trött idag.
Stänger på jobbet imorgon och efter det så skall jag och Sarah hem till hennes pappas tjej och äta middag med dom.
Det skall bli kul efftersom det var länge sen jag träffade Sarahs pappa Dennis.
Jag var jätte rädd för han när jag var liten. Och då menar jag verkligen rädd.
Vågade inte ens gå på toaletten ensam, Sarah var tvungen att gå med.
HAHA det var roligt det. Han är inte så farlig längre, mest kul.

"Ciabatta, Ciabatta, Ciabatta, Ciabatt batt aaaa" - Jimmys truddelutt när han skulle äta macka.

Tack för idag, jag lär somna tidigt today.
Ska lyssna på avslappningsskivan innan jag somnar så, jag LÄR somna snabbt.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0