Nytt inlägg.

Jag är verkligen trött nu.
Pappa och Martin var här och lämnade tvättmaskinen, den vägde tydligen as.
Känner mig glad att den står där nu haha, varför vet jag inte men den är rätt gullig på något sätt.
Jag är puckad.

J åkte och träffade S så att hundarna får leka av sig lite, eller leka och leka.
Gizmo försöker ta över nu för tiden och det kommer ju aldrig Vincent tolerera så, de blir lite sura på varandra.


Idag fick jag faktiskt hemmet städat. Trot eller ej.
Damsugit, torkat golven m.m. damma gjorde jag ju igår ...
Jag och Jimmy satte upp den andra hyllan idag så nu känns det som att det snart är klart.
Känns dock ibland som att hyllorna bara ska falla ner haha.
Skumt.



Jo imorgon. Jag planerade med mamma att vi skall äta middag där.
De åker ju iväg sen ner till min broder så, vill hinna träffa henne innan.
Jag ska ha på mig klänningen som M hade med sig.
Så nöjd.

Så ser den ut framifrån och försök att bortse från mina jätte vita armar, det finns solpuder haha !

Har en bild till på en tröja som jag verkligen tyckte om.
 

Alla dessa bilder alltså. Onödiga för många men själv tycker jag att det är högst viktigt haha.


Japp japp. 
Borde lägga mig i ett bad nu. måste verkligen tvätta håret iaf!
ZZZZZzzzzZZZ, jag är ju trött, orkar man?
Jag måste.

Ha en forts trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fina kläderna va på dig gumman!Speciellt, klänningen ofcourse!Puss

2008-12-31 @ 00:10:43
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0