Så, det var det de.

Promenix med hunden och mötte den läskiga pittisen. Jag och V hann smita undan innan den såg oss, den var nämligen lös. Jag gillar inte lösa pittisar, uuuh, man vet aldrig vem ägaren är heller så, kan bli farligt.

Ja som sagt, jag passade ju på att städa idag istället eftersom jag ska upp tidigt imorgon.
Torkade golven noga som ni kanske ser på det tidigare inlägget. Tog också tag i tvätten och sorterade den, ska ju tvätta imorgon också kl 19.
Ska ju till MVC imorgon 09:45 och min BM lär väga mig och se att jag gått upp 9kg, kolla mitt blodvärde och mäta min älskade mage. Hoppas allt är ok.
Min mage är så rolig för när jag står upp så ser man att det är en bebis mage men sen när jag lägger mig ner så gosar bebis ner sig i sin lilla grop och nästan försvinner haha. Fast jag känner ju att den är där =)

Pratade med pappa också, vi ska ses på annandan ist för imorgon. Båda har julisar att köpa och det passar bättre senare.
Har inte träffat hela pappas familj på ca 20v så jag är lite smått nervös.
Hoppas det går bra...!

Jag är trött.
Funderar på att ta en promenix till med doggen innan älsk kommer hem.

Tittar på min härliga gran.
Undrar hur mkt små kryp det egentligen är på den.
Traskar dom runt i lägenheten på upptäcksfärd eller stannar dom i trygga granen?
Jag hoppas då att de stannar där det är och inte traskar in i sovrummet.
Kryp .. det gillar jag verkligen inte!
   
   
Alla ljusen i vardagsrummet. Tog och skakade kameran lite ;P


Tv, tv, tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0