Så var jag hemma igen.

Mamma kom över med julisarna och skjutsade mig därefter till pappa.
Det var mycket trevligt. Åt soppa och fikade med fruktsallad och glass.

Fick en jätte fin svart ljusstake, elvisp (som jag behöver när jag bakar), ett kort där det stod att de betalar installation av hemtelefon samt abonemangsavgiften i 1år samt 2st bodys till bebis. Jätte söta var de. Bild finns, de ska bara in på datorn.

Vi gick över och tittade på deras nya lägenhet också. 40kvm mindre än den de har nu men och betydligt mer lättstädat. Tyvärr inte etage men den var jätte fin med nytt kök och golv i hela lägenheten. Blir nog bra!

Är ju som sagt hemma igen. J & V mötte mig på vägen .. eller på vägen kanske man inte kan säga eftersom att jag hade gått ca 3/4delar innan jag mötte dom. Så sega :P

Ska försöka lägga in bilderna nu.
Ny kamera så, måste lära mig den först haha.


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0