Snart kommer mamma.

Måste plocka lite innan de bara, tycker att det ser fördjävligt ut här hemma.
Fast det gör det faktiskt inte .. bara jag som gillar att ha det städat.
Tänkte iaf göra så att köket är helt rent så att man slipper damm och hundhår i pkakorna ;P ..

Fasen vad duktig jag är, kom upp 8 även fast jag somnade vid 00:45. Så sent somnar jag aldrig annars men vi tittade på film. "Saw V". Den var faktiskt bra. Slutet var dock sådär att man anar att det måste komma en 6a.
Saw är faktiskt bland de bästa filmerna jag har sett. Det förvånar mig att man har en sådan fantasi om att människor skall kämpa emot varandra för att överleva i 5filmer. Fasen vad bra dom är alltså!

Vi ska ju på min kusins julkonsert idag.
Jag har ingen som hellst aning om vad jag skall ha på mig. Varken på fötterna eller kroppen.
Hade ju varit skönt med leggings men de har blivi mindre i magen och sätter sig på ett sådant oskönt sätt som gör att man bara står och drar upp de hela tiden.
Åh, jag skulle ju vilja ha mina svarta stövlar men .. hur bra är det egentligen att gå i klackar när man har lite smått ont i ryggen? .. jag ska fråga mamma sen om jag gräver min egna grav eller så ..

Nu väntar lite barnprogram och sedan en rengöring av toaletten, köket och lite sopning över hela lägenheten.
Ordentlig städning blir det i morgon.


Fnus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0