Sol, sol, stråååålande sol.

Det var inte igår det var sådant här vackert väder, nästan så att man vill skynda sig ut. Tyvärr är det ju fortf rätt kallt men vadå, jag överlever. Ska ta ut Vincent på en promenenad snart.

Idag är det ju min städardag som alla vet vid det här laget.
Det skall dammsugas, dammas, torkas golven, plocka undan, diska och allt som jag brukar göra på mina söndagar.
Ska även traska upp till centrum och se ifall jag hittar Micaelas julklapp. Inge spec men det kan nog vara gott ändå ;)

I våran gran har vi ju disco kulor. Disco kulorna gör att vi får små ljus prickar i hela vardagsrummet haha, härligt.

Nu blir det ut och därefter diska.


Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0