Soligt väder =)

Dock såg det ut att vara under 0an, blir till att klä på sig massvis.
Somnade vid 22 igår och gick upp 10:20, sömntuta man är alltså.
Vaknade dock vid 07 imorse av att jag var jätte pigg men, det gick snabbt över. Inatt har jag haft ont i höfterna alltså, ingen sovställning var bra. Tycker iof att det är skönt att sova på rygg men .. då kommer j´s arm över magen och det däremot gillar jag inte. Obehaglig känsla.

Skall klä på mig nu för att knata ut med Vincent.
Han har sovit i sängen med mig / oss HELA natten. Jag på min sida, Jimmy i mitten och Vincent på andra sidan.
Så mysigt!

Haha han är så rolig för häromdagen så gick J & V ut i köket för att V skulle få mat eller liknande.
Jimmy gjorde klart sina mackor och började gå mot sovrummet. Då kommer V kutandes förbi han och hoppar upp i sängen och lägger sig till rätta HAHA, allt för att J inte skulle få ligga där, såg så jäkla roligt ut. Jimmy vart ju så sjukt förvånad.
Min goshund.

Ne, nu promenix.

Kommentarer
Postat av: anne

Har du problem med foglossning eller andra orsaker till att du har ont när du sover?

2008-12-28 @ 15:28:46
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0