Stel som en pinne.

Jaha, då var man vaken igen ..
Knappt ingen sömn alls inatt och jag vet inte hur jag ska orka.
Ögonen går i kors och nacken gör ont.
Huu, jag lär väl lägga mig nu igen och sova till elva eller något.
Får se hur jag gör med jobbet. Det är fan inte roligt att inte kunna röra sig.
Skit.

Vincent ligger och snarkar i soffan. Funderar på om jag ska dra ut mitt täcke och lägga mig där jag med så jag kan titta på tv samtidigt.
Jag är sjukt trött!!

Ska fixa lite magbilder/info idag eftersom att magen fyller hela 60% idag.
Längtar, längtar, längtar.
Hur mycket kan man egentligen använda det ordet?
Fram till att bebis är född kommer ordet vara uttjatat.
Jag ser fram emot.


Måste sova.

Kommentarer
Postat av: Maria

ut med täcket till tv:n och ta med varm choklad. de är underbart :) har legat här sen halv sju typ:P

2008-12-12 @ 11:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0