Synd om mig till 100%.

Fasen vad klen man är alltså.
AJ GRÅT AJ GRÅT AJ
Så låter jag just nu.

Fick i mig kebab tidigare, det fanns på pizzan lite lite längre bort. Så gott var det alltså!
Mums.

Äntligen är mamma i schweeeden.
Och vi ska ses på lördag. Ska bli kul.
Hon ska få ansiktsmassage(?) samtidigt som jag får min massage.

För en stund sen när jag satt och grät så kom J till mig.
Jag bara gorma att "jag saknar min mamma".
Då frågade han om jag hade sagt det till mamma och ne det har jag ju inte, men hon vet nog det.
Det borde hon veta. Det gör jag alltid!


Är så trött, vill knappt lägga mig för att sova för jag vill ej behöva gå upp i morgon.
Barnen har lucia tåg i morgon.
De lär vara sötast i hela världen.


Mina fisar luktar skit pga järntabletterna.
VARSEGOD FÖR INFORMATIONEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0