Tisdag.

Men vad är det för väder ute egentligen, hur trist som hellst!!
Inatt har jag sovit mycket gott, tv´n väckte mig inte fören kl 04:16 i natt. Jimmy somnade framför den...
plus att bebis har hållt sig stilla så jag har klarat mig från att kissa =)

Åt frukost med det kära juljuset tänt. Det kan man ju inte missa!


Och i min käre kalender idag var det en stjärna.


Slog in julisen jag köpte igår.
Jag slår verkligen in paket nogrannt.
Det skall vikas hit och dit, det skall ej vara konstiga kanter osv, osv.
Det vart iaf fint!

Ska gå ut med Vincent snart sen ska jag ta och diska och duscha.
Slutar 16:30 idag men jobbar med lela så det känns rätt bra =)
Sjukgymnasten vid 18:00.
"Har du tränat med bollen Lina, och hur gick det?"
- "Svar nej. Jag glömmer bort att crawla sittandes på en stol."
Haha, får väl ljuga lite ;)


Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0