Tvätta och slå in julklappar =)

Åkte ju och träffade M idag vilket var mycket trevligt. Båda vart till slut helt lost i huvudet så vi skilldes åt haha.
Massa folk, liten kissblåsa och svåra julklapps köp gör ju en helt trött i pallet.
Vi fick iaf en del handlat.
Jag köpte julisar till älsklingen. Tänkte att han skulle få det jag köpte + pengar till högtalare men det visade sig att det jag köpte blev lite dyrt så, han får pengarna till högtalarna senare.
Sedan köpte jag paket till pappa + hans fru.
Tänkte ju att jag skulle handla till Micaela men smarto, hon var ju med haha så, hon får vänta ett tag.
Vi tittade på NK´s julskyltning. Den är alltid så fin. Det bästa var nog att det inte alls var så mycket turister framför som det brukar vara. De tar upp en sån himla plats inne i staden alltså.

Mamma ringde nyss och berättade att Vincent får komma dit och fira jul med oss. Arne är ju allergisk men det gick ändå. 
Så snällt!!

Vincent börjar bli friskare dessutom.
Nosen är blöt och han har ätit/ druckit. 
Känns som en befrielse.
Jag gillar inte när han är sjuk alls, jag blir ledsen då.

Imorgon så ska jag dagen till ära ha en röd blus/tröja/sak på mig. Tilloch med magen får plats i den även fast jag köpte den förra året. Lovely.
Jag tror iof att det var mamma som köpte den fast hon inte gillade den så jag fick den.
Min mamma.


Snart ska man kila ner till tvätten igen.
Blir så irri för att ena maskinen jag fick (man får 2st) stod typ på ERROR.
Vadå error när jag ska tvätta?
När jag skall tvätta vill jag att allting ska fungera.
Knasmaskin.
Tur att jag inte har så överdrivet med tvätt denna gång då, bara 3st IKEA kassar HAHA.

Är nyfiken, min man står inne i köket och slår in julklapp åt mig.
Jag typ tjatade på han att han skulle gå och handla ifall affärerna stängde. 
Är lite ond alltså. Men jag ville ju ha tid att slå in hans paket också :)
Undra sa flundra vad han har köpt .. mitt gull.


Puss och kram, imorgon är det Julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0