Varför sjuka drömmar?

Somnade till avslappningsskivan igår kväll, så skönt.
Vaknade 3ggr på natten av att jag var tvungen att gå på toa.
Jimmy somnade i soffan som vanligt. Så jävla tråkigt!!

Har drömt as konstiga drömmar inatt.
Hade varit ngn stans med Tove, en tjejkompis, och ngn snubbe och handlat lite julklappar.
Jag ville åka hem innan och lämna de så att jag slapp släpa dom fram och tillbaka till skolan. (som jag tydligen gick i, i drömmen)
Tove blev as förbannad och gav bort örhängena hon hade köpt till mig i julklapp för 1500kr bara för att jag sa åt henne att: Jag orkar inte släpa på allt!!
Tillslut så vart vi vänner igen.

Sen drömde jag om att vi var ute och lekte en massa lekar jag, Tove, Nicole och en massa andra gamla vänner.
Man skulle gömma sig för det andra laget osv. Aa och vi vart tillfångatagna till deras "borg" och där var det fest och bråk om vart annat.
Det var en kille/man som var rätt uppkäftig så vi började slåss. Därefter var de "högsta hönsen" i leken brevid oss och frågade vad vi borde göra med han.
Jag sa tydligen: "Bajs i munnen, bajs i munnen"
De andra vägrade medans de högsta sa: GÖR DET!
Så de andra var ju tvugna ..
Allt slutar med att han står och spyr som en jävla gris ner för en trappa. Där nere satt tydligen Göran Persson på sitt kontor.
Dagen efter i drömmen så var mina kusiner hemma hos mig och deras pappa som är advokat visar mig tidningen.
"Jag såg vad ni gjorde igår med den här killen" och så visar han en rörlig bild när han står och spyr upp bajs.

SÅ JÄVLA SJUUUUUUUUUUUUUUUUUK DRÖM, jag dör. Har bilderna framför mig hela tiden. Bort, bort, bort.

Nu ska jag ut med Vincent.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahaha

2008-12-10 @ 13:03:31
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0