08:32

Klev upp direkt när kl ringde i morse. Försöker ju fixa dygnet. Känns bra men är inte direkt jätte pigg. Ska ta en promenad med Vincent snart i kylan. Det är 0gradigt!

Idag har jag inget speciellt inplanerat förutom att Sarah kommer hit.
Ska möta henne i c och sen handla lite ingredienser till middagen jag skall laga.

Tänkte ta och titta på en film när jag ändå ska äta frukost.
"Edward Scissorhands" med Johnny Depp.
Den är faktiskt bra, jag börjar alltid att störtböla när jag ser den dock. Den är lite sorglig sådär ...

Jo, min käre mor har kommit hem vilket betyder att jag kan ringa eller skicka sms direkt när jag behöver henne :)
Imorgon ska ju vi ses och handla massa pryls inför decembermånad och julen.
Jag gillar att handla. Faktiskt så tycker jag om att handla mat också.
Blir väl glad bara jag får köpa mig någonting överhuvud taget haha.

Klä på mig och ut med V.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0