AAAAH

- "Jag åker hem och börjar med maten så kommer du efter" (Lina)
- "Ja det blir jätte bra" (Jimmy)

Lina kommer hem, lagat maten och maten blir klar.
Maten är klar 10min.
Maten är klar 20min.
Maten är klar 40min.
-"Jag har varit med Stene på El giganten"

MEN JAG ÄR HUNGRIG SOM EN VARG.
Jag äter för 2 just nu och är hungrig, hungrig, hungrig!
Ger man mig inte mat så lovar jag att jag äter upp något annat.

Jo och sen en sak som jag inte förstår.
Visst att allt blir värre nu i min situation osv men.
VARFÖR FAN FISER ALLA PÅ TBANAN!?!?!?!?!?!!
Jag kräks.
Har ni svårt att hålla inne eran äckliga gaser?
Mena, du unga kille som satt brevid mig idag. DU ÄR ÄCKLIG!
Du fiser äggmökar iprincip rakt på mig.
Du skulle lika gärna kunna fråga om det är okej att du kväver mig för det var det du gjorde.
Vad äter du hemma egentligen?
Ahh, jag blir så sjukt sur. Hade lust att be dig, JUST DIG, att hålla igen eller flytta på dig!
Nackdelen är typ om man skulle göra det att då blir man den som "skyller ifrån sig".
Men seriöst. I stället för mobilfrizon - börja med FISFRIZON.
Man vill inte behöva svimma 5 0 0 g g r för att någon gillar att fisa offentligt.
Det är nästan som en sjukläggning.
Och just du led av "Jag-tänder-på-att-fisa-på-tbanan-så-att-folk-får-känna-mina-odörer" läggningen.

Tjolahopp, snart kommer killen hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fismannen,mannen som feees

2008-11-27 @ 20:08:06
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0