Ahhrrg.

Som vanligt när jag är ute och går med doggen så kommer det andra hundar. Det är ju normalt men vad fan.
Nu var det ett par som skulle gå ut på sin baksida och röka. Ut kommer deras pittis farande emot mig och Vincent.
De ropar och ropar men hunden vill ej lyssna.
Jag försöker ju tänka på vad jimmy sagt.
"Släpp Vincent och ge han en ärlig chans"...
Denna hund är nästan framme vid V då jag får reda på att det är en hane.
SHIIIIT vad fan kan dom inte hämta sin hund eller vadå?
Vincent skäller till som fasen emot hunden som då lyssnar på sina ägare, ryggar och kutar tillbaka.

Men alltså, håll koll på era hundar. Jag har ingen lust att få hjärtattack varje gång !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0