Amen tjena.

Det borde alla ha, en sopborste.
Jag gillar att sopa.
Har ju kommit på att jag kan sopa lite flera ggr i veckan så slipper jag dammsuga 2.
Hjärnceller poäng!


Mamma var här och fikade.
Kakorna var super goda, jag tror jag åt upp nästan alla ;P
Vi kikade faktiskt på bebis som pekade finger åt oss, vinkade och gjorde allt möjligt där inne.
Jag börjar faktiskt gilla min bebis ännu mera.
Nu är det ju liksom verkligen på riktigt.
Me love you


Jimmy är inte hemma ikväll heller så:
Mer mos till mig
Mer kokt korv till mig
Mer chips till mig
Mer dip till mig
Mer JULMUST till mig
Mer tid att sitta framför datan till mig
Mer tid att ligga i ett långt bad till mig
Allt är bara till mig. Det är toppen att vara mig!
Fast jag gillar ju också när älsk är hemma, han är rätt rolig =)


Var ute med Vincent nyss och i princip ALLA människor jag såg gick med en plastpåse i handen.
Vissa dagar är bara såna.
Man ser exakt ALLA kvinnor som inte kan gå i sina högklackade skor eller ALLA de som har för korta byxor.
Kanske bara jag som lägger märket till sådana udda grejjer men, det är ju så.


Nu ska jag gå på toa o sen laga mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0