Ännu ett inlägg.

Och så var all tvätt klar, skönt.
Skall ta och diska undan all disk nu innan jag ska åka. Det är mycket disk.
Jimmy skulle aldrig diska om jag inte bad han, bara om han får lust vilket han aldrig får så, jag kan lika gärna göra det.
Ska ju åka 14:22 så, har en stund på mig att diska, äta och tvätta håret.
Imorgon ska jag till sjukgymnasten kl 11:15, det är bra för jag börjar ju inte fören 13 så.
Jag ska stänga i morgon på jobbet.
Det som är tråkigast är att jag och Micaela går om varandra.
De dagar jag går till halv 5 så öppnar hon och slutar tidigt. De dagar jag börjar 9 så stänger hon.
IRRITERANDE, men det skall vi ändra på.

Hemmafrua ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0