Aoootch.

Var hos sjukgymnasten och fick med mig papper hem på övningar jag ska göra.
Bör göra de varje dag för att se om det blir ngn förbättring.

Har rätt tråkigt. Alla tv kanaler fungerar inte, fattar inte varför.
Mena, hur roligt är det att bara titta på 1,2 och 4?
INGE ALLS.

Mys att vara hemma med älsk. Jag är så förkyld också och helt slut i kroppen så det skulle suga att göra ngt annat.
Vi gick ut med Vincent tillsammans och självklart så halkade jag !!
Nee jag som inte alls hade ont innan fick ju inte ännu mera ont.
Säger bara bajs till kommunen som plogar vägarna men inte sandar.
Vad tror ni egentligen?
Att alla har stödhjul eller ..
SAER

Jag är hungrig.
Funderar på att äta något.
Jag skulle ju vilja baka något men .. det orkar jag inte.
Kanske borde jag göra sockerkaka? smeten är ju så jävulskt god :D:D
BRA tips mig själv!

Laddar ner Saw V också, lätt bra filmer !!

Baka och äta smet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0