Banan.

Äter en banan och dricker en kopp kaffe.
Jag är hungrig 24/7 !!
Skulle nog kunna äta upp en hel julskinka.
Julskinka är fasen de godaste på julen.
Tjock skiva, gärna varm, med ett härligt tjockt lager med senap på. SUPER DUPER!
Typ lika tjock som den jag åt hos Annelie förra julen. Skojjar inte den var typ 1,5 - 2cm tjock HAHA.
Råkade bara bli så :)
Jag är helt insnöad på julen nu alltså. LÄNGTAR som bara den!

2killar i typ 15års åldern frågade om jag kunde köpa cigg åt dom i kjorren.
Dom gjorde som jag för typ 6år sedan, det är fan pinsamt egentligen
-"Kan du köpa cigg?"
- "Det är helt lönlöst för ni har redan prövat att köpa så det kommer ändå inte gå" sa jag.
- "Jo men vi har inte försökt, vi har bara köpt en klubba, Och du ser ju mycket äldre ut än oss!"
- "Ja du, det är jag också" haha.
- "Och vad skulle ni ha då?", fråga jag.
-"Bla bla bla".
Och jag mena, ALDRIG i hela mitt liv visste jag att det fanns sådana ciggaretter som kostade 23kr haha.

A tjena tänkte jag men för att bevisa att jag ändå inte fick så gick jag in och prövade.
Kom in i affären med 23 SMÅ KRONOR. Tittade på han i kassan och bad om ett paket.
Han tittade på mina pengar och insåg att det var till pojkarna.
Båda skrattade högt och jag sa att:
- Äh vadå, jag kunde ju pröva även fast jag inte har leg.
Och så gick jag skrattandes därifrån och gav tillbaka pengarna till gräbbsen.

Sorry mamma att jag var olaglig men, vet man att man ändå inte kan köpa så kan man lika gärna bevisa det ;P


Förstå att, kan man inte köpa så får man gå till nästa, det är alltid någon som inte är rädd om sitt tillstånd att få sälja.
Ibland är det jobbigt att vara ung, mohaha.

Tvätten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0