Bläää

Jag är känslig.
Säg bajs och jag börjar gråta.
Jag lovar.
Vill vara hemma hos mamma.
Funderar på att åka dit och vara lilla Lina ett tag. (fast enligt mamma är jag inte så liten längre) TYVÄR för mig haha!
Men hon och Arne skall inte vara hemma idag men det gör inget, det är själva grejen att bara vara där.

Är fett sugen på glass!

Idag har jag städat hela lägenheten, torkat golven, dammat och damsugit.
Allt blir så bra när jag gör det.
Nu när allt är gjort har jag iof rätt tråkigt.
Det som går på tv som kan vara bra annars - SUGER.
Sarah är ledig men upptagen - det suger
Jag har inga pengar - det suger
Är trött - det suger

Jag blir rätt ledsen när jag tänker på att jag är ledsen.
Varför är jag ledsen liksom .. ingen anledning.
SKUMMT!

Nae, även fast allt suger så är livet rätt bra ändå :)

nu ska jag åka till mamma, ska bara grina klart först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0