Gud vad man står i alltså ;P

Min middag blev samma som min lunch.
Soppa och macka =)

Jag och Vincent har det rätt mysigt hemma.
Och nu har vi tvättat klart .. eller typ om 1 timme.
Så många gånger man sprungit upp och ner, upp och ner, man skulle egentligen lika gärna kunna stanna i tvättstugan.
Ta med sig typ sovsäck och en termos med is te eller något så är kvällen kirrad.
Här ska man inte behöva belasta sina knän, icke sa nicke!

Något som jag tycker irriterar mig.
Detta eviga sug efter något.
Spelar ingen roll om det är frukt, mat, godis, vatten, bara jag får i mig något.
Det är ju inte så himla bra kanske.
Nu menar jag inte att jag äter hela tiden, ne det gör jag verkligen inte MEN, jag skulle kunna!
En favorit är dock Saft.
Varför just saft?
Jag brukar ju inte dricka saft.

Varje gång man kommer hem till någon och den frågar vad man vill ha så säger jag alltid:
- Har ni saft?

Haha pinsamt värre.
Därför är det bra när man kommer hem till mina kusiner. De har alltid MER festis, det gillar jag! :)

Snart skall jag gå ner till min käre tvätt igen ..
Tänk om jag skulle somna där nere haha och så kommer Jimmy hem och undrar vart jag är.
Ne, uuh, skulle aldrig kunna offra min jätte sköna säng mot ett golv av klinkers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0