Hela dagen framför mig.

Så då var halv dagen på MVC klar.
Det var intressant.
De gick igenom en massa olika saker som tex: Amning ( Hölls av en ursöt finsk "tant" som var väldigt rolig), Sjukgymnastik, Försäkringskassan och Familje center.

Vi pratade barn bajs och fick en massa härliga råd. Var roligt att gå på, tråkigt att jag gick ensam dock men Jimmy var ju och fixade med arbetsgrejerna.
Annelie kunde tyvärr inte komma idag :( ..

På vägen hem gick jag förbi sjukgymnasten som min läkare ansåg att jag skulle göra. Jag köpte ett bälte och fick en akuttid. De skulle ringa när jag kunde komma dit.
Hos sjukgymnasen träffade jag en så übersöt hundvalp, lurvig och go, men den sov så det var kanske därför den var så härlig haha :D


Jag kommer städa lite idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0