Hemma.

Och så har man varit och lämnat pappret ang sjukskrivningen till chefen samt träffat mina härliga arbetskamrater. Lela var dock inte där :( ..
Gud vad jag har saknat alla barnen alltå, kände det när jag var där. De är underbara!
Ska ju jobba 4h om dagen från och med måndag men .. visst ska man se ljust på det hela men jag har sjukt ont redan och jag har bara åkt hem i från jobbet. Fick skjuts dit!
Håller tummen.

Vincent ligger ute i hallen på en matta som vi fått av jimmys mamma. Den luktar nog Linus & Bella, deras 2papillon! :)
Måste ta ett par riktigt fina bilder på Vincent alltså, ska sätta upp i tavla!

Och så till den lilla magen.
Det rör sig jämt och gärna mycket, spec under naveln där bebis valt att ha huvudet vid de flesta tillfällena.
Sitter så bekvämt och sparkar på sin mammas kissblåsa.
Men jag älskar bebis ändå :)
Det är ju liksom en person där inne.
En person som kommer komma ut och bli en liten rödtott förmodligen HAHA.
Han/hon lär bli en liten pippi. Både mor och far har ju rödlätt hår ;P

Skall äta tomatsoppa nu.

Kommentarer
Postat av: Judit

Judit här igen.. Är nyfiken om du vad det blir för kön på bebisen? :) eller rättare sagt; vill ni veta det?





kram!

2008-11-11 @ 20:13:27
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0