Hemma :)

Julmust och apelsin choklad.
Kom nyss hem i från jobbet.
Jag ÄR verkligen sjukt trött efter att jag vaknade kl 4 i natt igen och var klar vaken.
Why man, why?
Ska ta och sova 30min eller ngt .. lika bra att göra det om jag ska orka vara vaken till kl 9.

Jobbet gick bra idag, ont dock, men skönt att vara hemma som sagt.
Fick barnens första kort idag.
De korten vi tog tillsammans på alla barnen med en fotograf.
Mina barn på dagis är för härliga <3
Lela var inte på jobbet idag, hon är sjuk. TRÅKIGT för min del!

Jo igår.
Jag och älsk gjorde ju egen pizza.
Den vart verkligen sjukt god.
Vi åt upp en hel plåt typ. Gick inte att sluta äta!

Haha, jätte fin. verkligen.

Tog ju en promenad med Vincent igår på morgonen ockå.
Han såg en snögubbe som han blev så provocerad av.
Han sprätte och morrade allt vad han kunde men snögubben ville ju ändå inte försvinna så han ställde upp sig och spanade in den allt vad han hade.
Kunde ju inte göra mer än att skratta :)

Nu ska jag vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0