Idiot.

Jävla hundägare som var i skanstull som vägrar hålla i sin hund och bara skrattar när det gör utfall mot vincent och mot oss.
Jag stod fan och grät och skakade.
Idiot jävel alltså, du ska inte få ha hund!

Var hos mamma ett tag och åt middag.
Det var faktiskt jätte trevligt.
Tittade igenom mina saker och kolla om de skulle slängas eller inte plus att jag fick med mig ett par kryckor hem som lär komma till användning snart. Kändes rätt skönt att hoppa runt på det!
Plockade ihop mina julsaker som ska hit snart. Massa härliga prylar!

Kommer vara hemma i morgon igen.
Har ont bara efter 20minuters promenad så.
Det är ju skit tråkigt att ej kunna gå till jobbet men det är ingen mening att gå dit och sen hem igen direkt för att jag inte orkar. Sätter ju bara mina kollegor o skiten när de kan få vik. direkt.

Nu ska jag titta på tv och sen sätta mig och sy lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0