ja

Jätte roligt.
Har legat i sängen nu sen kl 17 och visst var det mysigt till en början men nu är det tråkigt.
Orkar inte vrida in tv´n för jag har ingen lust att titta på 1 2 4.
Film på datorn finns de inte heller.
Eller jo, Saw V men jag är urusel på att packa upp den osv ..
Väntar på att Jimmy kommer hem med doken åt mig.
Köper han fel kommer jag verkligen bli skit sur.
Glömmer han att köpa över huvudtaget kommer jag kasta kläder på han eller någonting.
Det är typ straffbart just i detta ögonblick!

Ska kissa nu för 344ggn idag.
Visst är det skönt att kissa men det blir lätt lite tråkigt i längden.
Iaf så har jag inte urinvägsinfektion, det tackar jag för =)


Ska sova efter jag ätit.
P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0