Jaha.

Så sitter vi här, jag och Vincent.
Måste man tycka att livet är så jätte roligt hela tiden?
Bara för att man valt att skaffa bebis osv så betyder inte det att man inte vill kunna ta ett glas vin någon gång.
Man får tycka synd om sig själv, faktiskt, även fast man gjort valet själv.
Jag och jimmy började bråka för att jag tyckte han fällde en dum kommentar. Tycker jag ju iof rätt ofta men ändå.
Och så ska han gå ut.
Jag visste redan imorse att han skulle gå ut och jag såg fram emot att vara ensam hemma osv. Det skulle bli en skön kväll för både mig och han. Och så börjar vi bråka. Nackdelen är att han alltid säger att "det är bara du, du och du", det är aldrig han bråkar. Jag vet att det inte alls är bara jag.
Jag HATAR att han går ut när jag är ledsen.
Han ringde nyss och sa att han älskar mig. Det är tur det för jag hade god lust att dra här i från.

Jag mår illa av negerbollarna.
Borde äta middag vilket jag också ska när jag har lust.
Lax, potatis och broccoli.

Tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0