Klädur.

Och så var man sjukt sexigt klädd en lördag fm.
Gråa leggings som sitter helt jätte fult för de går inte över magen samt en lila tröja som heller inte går över magen.
Ser ut om om jag varit och shoppat barnkläder till min gravida kropp haha.
Magen mår bara bra. Funderar på om bebis vänt sig nu istf att sitta upp som tidigare.
Det är sjukt mycket aktivitet i navelregionen, härligt!
Inatt har jag faktiskt sovit mycket bra trots att jag varit tvungen och kissa ett flertal gånger.
Drömde dock inatt igen att älsk var otrogen med en tjej som gick i samma skola som mig för 8år sedan och att han drack upp all sockerdricka vi köpte.
Varför drömmer jag sådana drömmar?
Alltid typ otrohet eller liknande.
Sinnes.
Jag vet att han inte är det eftersom att jag är världens: bästaste/roligaste/snyggaste/sötaste/jobbigaste/muppigaste/klängigaste tjej han någonsin haft :)

Ne, nu till något roligare än det.
Var ute med Vincent nyss. Rätt skönt väder. Inte för kallt och inte för varmt.
Ska faktiskt börja min städning lite smått.
Damma av alla ytor, sopa upp det värsta innan jag dammsuger och lite sådant.
Skulle så gärna dammsuga nu när jimmy sover eftersom att han då inte kan dra runt att smutts, Men, han skulle bli så jävla sur då resten av dagen så, jag håller mig haha :D

Jo. Gjorde ju egen gröt. Vet inte vad som hände men jag misslyckades. Inte så ovanligt för att vara mig.

Puss och oboý

Kommentarer
Postat av: Elin

allt flyter på bra =)

Ryggen blir bättre och bättre =)

Hur ere me magisen då?

2008-11-29 @ 11:54:39
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0