och så var det fredag kväll .. igen

Nu har jag varit inne i stan med mamma och min kusin.

Köpte en olja som jag kan gojsa in magen med, rätt skönt faktiskt, jag vill inte ha allt för mycket bristningar.
Vi gick vid hötorget och jag köpte mig en orkidé för 50kr haha :)
Åt nere i kungshallarna.

Jag åt nästan upp all kebab.

Var mycket trevligt!

Jo, när jag var på g in till stan kom en wierd kille in på tbanan.
Satte sig och plockade fram en stor walkietalkie där han satt och lyssnade på polisradio haha.
Han hade skit hög volym på dessutom.
Kunde inte hålla mig för skratt!

Och i Råcksta då.
Där kom en kvinna fram till mig och frågade om jag ville köpa Situation Stockholm.
Visst hade jag gjort det om jag hade haft pengar så jag svarar med ett leende på läpparna att:
- "Nej tyvärr, jag har inga pengar!"
Då säger hon snabbt tillbaka att:
-"Nee inte jag heller!"
Fast hon skrattade så jag hoppas inte hon tog illa vid sig.
Haha äkta mig, så jävla pinsamt!

Jag är trött och har ont.
Anna på jobbet ringde mig och berättade att mina jobbtider blir ändrade nu från 10-14 till:
mån: 12.30 - 16.30
tis: 9 - 13
ons: 12.30 - 16.30
tor: oklart
fre: 9 - 13
Rätt sköna tider, hoppas bara jag orkar!

Nu skall jag typ äta IGEN.
Ytte pytte makaroner dock :)

Puss och trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Miccis

Men LINA!e du naaaken på din nya bild?

Du kan va en porr.

2008-11-14 @ 21:55:01
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0