Så.

Nu ska vi snart äta fiskpinnar och potätis määus. Så mumsfillibabba!

Var hos doktorn för en stund sen.
Sjukskriven 100% denna vecka och 50% veckorna framtill januari.
Om jag klarar av att jobba 50% dvs. Gör jag inte det skulle jag komma tillbaka så sjukskriver han mig 100% igen.

Vincent och Jimmy busar om ett tugg ben.
Ser så kul ut för vincent blir så jäävla "sur" och säger till på skarpen att:
-"TA INTE MITT BEN!!"

Jimmy ska spela poker ikväll, så båring, men jag får väl ta och sysselsätta mig med någonting annat under tiden.
Typ som att sy lite .. eller varför inte ta ett varmt bad?
Bad är skönt men nackdelen är att man fryser as mycket när man ska kliva upp.
Blir nog ett bad iaf, måste verkligen tvätta håret!
(Mitt hår ser just nu ut som en kvinna som både jag och Lela tycker borde tvätta håret, dock inte lika mycket utväxt)

Ren och len, med håriga ben

Kommentarer
Postat av: Elin

aaah, va skönt för dig!!!

over do it lite så du blir sjukskriven 100%, det är TOTALY worth it!!!!!!

2008-11-11 @ 01:36:14
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0