Sådär.

Nybadad, borstat bissingarna, kissat (lär få göra det 350ggr till innan jag sover), peelat mig och smort in magen :D
Nu är jag faktiskt värd att gå och lägga mig. Fast jag måste nog äta en smörgås med marmelad innan jag kan somna haha, kan inte somna med helt tom mage.
Vincent lär ligga brevid mig i sängen som alltid. Jag älskar att gosa med hans öron innan jag ska sova.
Han är inte lika förtjust i det men vadå, han får ju ligga skönt på en kudde så han ska inte säga ngt ;P ..

God natt.
(I morgon ska jag träffa mamma :))

Snart så blir det härliga blommor :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jaa han är väl stor men han upplevs inte "biffig" som en rottweiler men som sagt, stor är han ju :)





Ja jo jag vet, det sägs göra jätte ont :( usch! Jag är mer rädd för ryggont eftersom jag slog i ryggen förra sommaren och är redan överbelastad i svanken.. men det kan ju också bli tvärtom, rena himlen att vara gravid då har jag hört :P haha!



Men du har ju gått ner i tid på jobbet, bara tills detta problem gått över eller kommer du alltid jobba så nu fram till du får barnet? Inte inne på msn? (såg dig inte iallafall)



KRAM!

2008-11-13 @ 21:11:19
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Lela

LINA! din lilla fis.

Varför e jag vaken? kan ju inte ringa o terra dig nu,attans.längtar lite till måndag hoppas du pallar jobba lite då ialf!ME MISS JO!

2008-11-13 @ 23:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0