Sakna.

Jag & Sarah var och träffade älsk på sjukhuset.
Han såg ut som .. ja .. som om han hamstrade i högra kinden plus att läkaren satte droppet fel så hela handen + halva armen var fylld med vätska. DUKTIGA LÄKARE!
Blir så trött på all blindhet. Kan de inte sätta dropp ska det inte göra det.
Visst kan alla göra fel men man ser väl att handen växer och blir 3ggr så stor?!

Åkte tidigare hem med sarah för jimmy väntade på läkaren.
Det kan ju ta tid men hur lång tid då?
Ja mena, han är ju inte hemma nu och jag saknar han faktiskt.
Vill bara att han ska komma hem nu så vi kan ligga i sängen och titta på tv tillsammans.

Vincent blev überglad när jag kom hem som vanligt.
Vi hann ut precis innan de blev kolsvart!


Trött...

( Har faktiskt dammsugit idag men jag väntar med att pyssla om blommorna tills i morgon:) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0