Sjukt mätt

Maten vart hur god som hellst, orkade bara 1tallrik dock men vadå, det blir bara mer till mig en annan dag :)



Min gose har tillbringat stor del av tiden ute på balkongen, han tycker om att skälla på hundarna där i från!


Har faktiskt tagit en till promenad, gick till ÖB och handlade några lådor som jag kan sortera ned saker i.
Jag gillar att pyssla!
Sen ska jag faktiskt vara ond och damsuga.
Jag är iof stolt över mig sälv att jag har lyckats smygstarta.
Än så länge är bara ½ badrummet klart.
Jag undrar om jag är lite av en pedant?
HAHA

Ska tvätta kl 19:00 också, skönt.
All tvätt är redan sorterad i en varsin kasse så, bara att ta hjälp av mannen att bära ned det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0