"Smurkus"

Här sitter jag ensam och äter min frukost som består av 3marmelad smörgåsar och en kopp oboy.
"Smurkus" - Så säger mina barn på dagis ordet smörgås.
Dom är rätt söta.
- " Lina bebis i magen"
Frågade ena flickan vad barnet skull heta om det blev en flicka. Hon säger:
- "Syskon"

För söt <3

Älsk låg kvar på sjukhus inatt. Jag blir så jävla irri alltså. Orka misshandla en annan människa.
Tyvärr så blev han ju misshandlad av personer som verkar ha en helt annan syn på mänskligheten.
Var sitter vett och etikett i deras kroppar? Har de inte vuxit upp?
I deras ålder måste de ha med något annat att göra. De kanske misshandlar folk för att deras bil inte längre hjälper till som "penis förlängare", kvinnor har märkt att BMW inte är den bästa bilen. AS!
Jag vet exakt vad jag tycker om er och ni är inte värda ett enda jävla skit.
Varken för mig eller för någon annan.

Skall gå ut med vincent nu och sen ska jag faktiskt städa.
Jag tänker städa en del så jag slipper tänka på hur älsk mår.
Kan ju inget göra med mina överrörliga höfter, tur att de ej börjat smärta så mkt än för jag ska faktiskt åka till älsk och ge han en puss.
Min allra bästa vän Sarah ska med. Vi har kännt varandra i 18år, helt sinnes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0