Sol.

Det verkar ändå vara relativt fint väder idag. Men kallt, tyvärr.
Min käre smärta strålar ner i benen men jag försöker ligga så mycket som möjligt innan jag ska till jobbet, annars kommer jag inte ens orka ta mig dit.

Men vad ska man ha på sig idag?
Alltid detta kläd problem haha.
Jeans, hängselbyxor eller leggings?
Kör nog på jeansen, det är varmare än leggings.
Eller något.
Jag vet inte.

Och i morgon är det besök hos BM.
Det kommer gå bra och mitt järn värde lär ha stigit betydligt sen sist.
Äter ju faktikt mina tabletter som jag ska :)
Förhoppningsvis får vi lyssna på hjärtat också.


Morgonmys i soffan.

Kommentarer
Postat av: Maria

Lina vad menar du med de här varför har vi tider hos bode BM UL typ samtidigt? :P

2008-11-17 @ 12:47:25
URL: http://maariaar.blogg.se/
Postat av: Maria

Lina vad menar du med de här, varför har vi typ jämnt tider hos BM och UL typ samtidigt? :P

2008-11-17 @ 12:48:38
URL: http://maariaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0